با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:نمایشگاه عکس عاشورائیان در یزد افتتاح شد

به همت حوزه هنری و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نمایشگاه عکس عاشورائیان در مجتمع امام علی (ع) یزد افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،حجت الاسلام و المسلمین احمد عجمین در مراسم افتتاح این نمایشگاه هنر عکاسی را

به همت حوزه هنری و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نمایشگاه عکس عاشورائیان در مجتمع امام علی (ع) یزد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،حجت الاسلام و المسلمین احمد عجمین در مراسم افتتاح این نمایشگاه هنر عکاسی را یک هنر ارزشمند دانست و گفت: عکاس با نگاه ویژه و دقیقی که دارد لحظات ماندگاری را در تاریخ ثبت می نماید.

وی افزود:پژوهشگران نیز حتی برای تحقیق و پژوهش خود به اندازه ای که از یک عکس می توانند بهره لازم را ببرند از یک مقاله شاید بیشتر باشد و به همین علت هنر عکاسی یک هنر ماندگار در جامعه به شمار می رود.

وی تأکید کرد: باید هنرمندان این رشته از سوی مسئولین فرهنگی مورد حمایت و توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عجمین متذکر شد که هنرمندان یزدی در رشته عکاسی هنر های خود را در زمینه محرم و عاشورا در یک نمایشگاه ویزه به نمایش بگذارند.
گفتنی است این نمایشگاه 72 عکس از 72 عکاس عاشورایی می باشد و علاقه مندان تا 19 بهمن ماه فرصت دارند از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

یزدفردا -ارشاد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا